سرخط خبرها

استقلال از همه خوش حال‌تر در لیگ برتر

  • کد خبر: ۹۳۳۳۲
  • ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
استقلال از همه خوش حال‌تر در لیگ برتر
در پایان هفته یازدهم، سپاهان باخت و آلومینیوم نبرد تا آبی‌ها با خیال راحت صدرنشین شوند.

حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال با صدرنشینی شاگردان فرهاد مجیدی همراه شد. در هفته‌ای که سپاهان باخت و آلومینیوم از شکست دادن گل گهر عاجز ماند، استقلال در مشهد تیم قعرنشین شهرخودرو را از پیش رو برداشت تا با فاصله سه امتیازی نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب کنندگانش با خیال آسوده بالای جدول را تصاحب کند.

اگر پرسپولیس در برابر ذوب آهن خوش شانس نبود و با یک گل بادآورده و یک پنالتی برنده بازی نمی‌شد، این هفته می‌توانست یک هفته رؤیایی برای آبی‌ها باشد، ولی با این همه مجیدی و تیمش خوش حال اند که در فاصله ۴ هفته به پایان نیم فصل فاصله خوبی از سپاهان و پرسپولیس گرفته اند. هفته آینده سپاهان و پرسپولیس باید باهم بازی کنند و استقلال اگر بتواند فولاد را در تهران شکست دهد، به راحتی ۷۰ درصد راه قهرمانی نیم فصل را رفته است.

پرسپولیس و ۳ امتیاز بادآورده

پرسپولیس دیروز جدالی سخت با ذوب آهن در تهران داشت و اگر روی اشتباه محرز گلر ذوبی‌ها به گل نمی‌رسید، حتی می‌توانست بازنده بازی هم باشد. در روزی که تیم تارتار در حد یک تیم سطح خوب بازی کرد و به هیچ وجه مرعوب نام پرسپولیس نبود، حوادث بازی کاملا به سود گل محمدی رقم خورد تا پرسپولیس همچنان در کورس بالانشینان جدول بماند. بازی هفته آینده این تیم با سپاهان که قرار است در اراک برگزار شود، حالا حساس‌تر از قبل شده است، زیرا برنده بازی می‌تواند به گرفتن استقلال در صدر امیدوار باشد و بازنده باید برای ماندن در جایگاه سوم تلاش کند.

شوک باخت سپاهان

سوای بازی‌های استقلال و پرسپولیس با حریفانشان، دیروز مهم‌ترین بازی در اصفهان برگزار شد و عجیب‌ترین نتیجه هفته هم رقم خورد؛ جایی که ستارگان سپاهان با وجود برتری کامل در زمین بازی و مالکیت توپ و میدان روی ۲ ضدحمله که یکی در دقیقه ۱۶ و دیگری در دقیقه ۹۰ روی داد، ۲ بار از پیکان گل خوردند و ۳ امتیاز باارزش این بازی خانگی را تقدیم حریف خودکردند. با این باخت شوک آور، تیم نویدکیا با پرسپولیس هم امتیاز شد و صدر جدول را به استقلال هدیه داد. پیکانی‌ها بعد از ۲ شکست برابر استقلال و پرسپولیس در سومین بازی سخت پیاپی شان ۳ امتیاز شیرین گرفتند تا آن ۲ باخت قبلی کامل شسته شود!

هوادار، خوشبخت دیگر هفته یازدهم

در دیگر دیدار‌های دیروز تیم هوادار موفق شد در کرج با یک گل از سد تراکتور عبور کند. تیم رضا عنایتی با یک گل عنایتی طور این بازی را برد، جایی که معین عباسیان با یک سانتر دقیق، جواد محمدی مهاجم هوادار را در موقعیت سرزنی قرار داد تا او به سبکی که سرمربی تیمش بار‌ها گل زنی کرده است، دروازه تبریزی‌ها را باز کند. با این برد تیم هوادار جهش خوبی در جدول کرد و به جایگاه مطمئن دهم رسید. در دیگر بازی‌ها نساجی با نتیجه ۲ بر ۱ مس رفسنجان را شکست داد؛ مسابقه‌ای که ۲ پنالتی جنجالی داشت، آن قدر که محمد ربیعی، مربی اغلب آرام رفسنجانی ها، را شاکی کرد تا جایی که داور مجبور شد او را اخراج کند.

نفت مسجد سلیمان در جدال تیم‌های پایین جدول ۲ بر ۰ فجرسپاسی را برد تا تیم‌های این منطقه ازجمله شهرخودرو را ناامید و ناراحت کند. این نتیجه به ویژه برای نفت آبادان هم نتیجه بدی بود که دیروز در تقابل با فولاد فقط یک امتیاز گرفت تا ۲ تیم نفتی لیگ با ۱۰ امتیاز در رتبه چهاردهم و پانزدهم همسایه شوند. مصاف ۲ تیم اهوازی لیگ در شرایطی بدون گل تمام شد که گل گهر و آلومینیوم هم چنین نتیجه‌ای را رقم زدند؛ تساوی بدون گلی که نه به درد قلعه نویی خورد و نه به درد رسول خطیبی!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->